onsdag 25 oktober 2017

Veckans Skiss #171

Hi everyone!

It's time for a brand new sketch over at Veckans Skiss , and this time it's my sketch!
So fun and very exciting :)

My interpretation is pretty close to the sketch but I've challenge myself to use a patterned paper as background instead of my ordinary white, eeekk!!

Papers and embellishments from Bella Blvd Illustrated Faith Make Your Mark and Basics.
Love the background paper and the entire collection.


This page is for my youngest daughter, some encouraging words from a loving Mom.





Thanks for stopping by! 
Hope you will join in and play along with us!

Until next time, take care! Hugs Anna xo

4 kommentarer:

  1. Helt, helt underbar, även svåra papper får du att lysa och så bra ihop med det fina fotot! Så glad jag blir av detta! Fin skiss också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina go'a vän!! du gör mig såååå GLAD!!!! Tack!! Kram

      Radera
  2. Grymt bra jobbat med det bakgrundspappret. Fast det är som en färgexplosion så får du fram fotot ändå. Du är bäst!
    Tack för en störtskön skiss, fick äntligen upp min tolkning på bloggen idag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh!! Tack snälla rara du!! Jag försöker ta till mig och suga åt mig all det goda du säger!! Du är underbar!! Tack♥️

    SvaraRadera