lördag 23 september 2017

Citrus Twist - September - Stay Wild

Hey sweet Friends!

Happy Saturday everyone :)
Just a quick hello to share a TN-spread made with my gorgeous September Twin Falls Main and Embellishment Kits from Citrus Twist Kits.

The kits are so very versatile, you can easily use them for both Project Life, Travelers Notebook and ordinary layouts as well.
I love them :)






Hope you find some inspiration here today. You can find more information about the kits and subscriptions here.

Thanks so much for stopping by!

Take care <3

Hugs Anna :)


2 kommentarer:

  1. Så härlig denna är, visst är de helt underbara dom här sakerna som är med i kitet! Är det en bok du gör? Så gulligt foto också på lillemannen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!! 💙 Ja visst är det härliga kit!!! Oktober är inte sämre kan jag lova😘 Ja det är ett uppslag i en sk. Travelers notebook. Blir en sorts minilayout liksom. Ungefär som den du fick av mig, fast denna har jag gjort något större. Jag gör som vanligt, gör en sida om det jag känner för men en del gör en bok om en särskild resa, eller något annat tema. Lite kul som omväxling. Kram 💚💚💚

      Radera