tisdag 25 april 2017

Veckans Skiss #150

Hi everyone!

In a twinkle of an eye and it's Tuesday again and there is a brand new sketch for us to play with at Veckans Skiss.
This time it is my friend Marias sketch and it is super inspiring.

Can't wait to see what you guys will do with it.

Here's my take..


Our lovely son, Arvid, at the age of two (he is soon four years now)
I have used papers and stickers from the gorgeous line, Dream on ,from Pink Fresh Studio.





Thanks for stopping by, see you at the Veckans Skiss blog!

Hugs Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar alla de där fyrkanterna, ska faktiskt försöka och se om även jag kan få till detta. Din layout är så bra och allt fungerar liksom ihop. Också denna underbara unge som gör mig så glad, härligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Och du gör mig så glad min fina vän!!! Klart du ska hänga på!! Du kommer göra något jätteläckert!! Saknar dig!!💚 KRAM

    SvaraRadera