fredag 21 april 2017

Sweet Moments

Hello!

Just thought I would swing by from a snowy, sunny and than snowy again, Fjällnäs, and share another colorful layout with you.

This one I made for a crop over at Engströms the past weekend.
I used some lovely papers and stickers from the Simple Stories line, Faith, and combined it with a few gorgeous free cut files from Paper Issues.

Acctually I grabed the 2nd price with this one, woot woot!! :)


I love this photo of our oldest daughter; Martha, and our small ones having a cozy morning together.
A really Sweet Moment<3




Thanks for stopping by lovelies!

Take care <3

Hugs Anna :)



3 kommentarer:

  1. Den här är bara så fantastiskt fin, älskar allt i den, de fyllda cirklarna, färgerna, bakgrunden du gjort, det underbara mysiga fotot, titeltexten, åh det är så härlig känsla i hela layouten. Du är såå värd priset. Tack, jag blir glad av att bara se den! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så oerhört glad och tacksam för dina fina ord!!! Ser du att jag inte suddat ögonen??! Vi har tagit det våghalsiga (haha!!!) beslutet att den dagen dom kan kommer dom att lägga ut bilder själva lika som våra stora barn. Bara jag som varit lite nojjig... Tack igen fina du 💚
      Kram💚💚💚

      Radera
    2. Ja, jag trodde du glömt det först, men tänkte sedan att ni nog gemensamt bestämt detta. Jag tycker det är roligt för det är så kul att se dom fina barnen ordentligt! kram

      Radera