torsdag 20 april 2017

Mix it Up - Paper Issues

Hello!

Today I will show you a happy colorful page I made for the Mix it Up challenge over at Paper Issues.

I have used some papers and stickers from Pink Fresh Studios, Dream on.
I love the fresh, bright colors in that line.

For my background I used some different color mists and sprinkled some ordinary salt over and just let it dry before rubbing it of.
(It has to be completely dry before you rubb it of)
You can have some more information about this technique at the Mix it Up challenge.

Here's my take..


Our little girl at her favourite spot in Corona, the fountain at "The Crossings" shoping area.
That was the first thing she asked for after saying hello to the Marestaings :)
Therefore the text sticker at the bottom of the page fits perfect - Very little is needed to make a happy life -





Thanks for stopping by!

Take care <3

Hugs Anna :)


2 kommentarer:

  1. Heja dig som alltid provar nya saker, jag blir så inspirerad, men tappar det på något sätt på väg till scrapbordet haha! Härlig layout, jag gillar de där separata fyrkanterna och så många fina texter och du har lyckats få samma mönster som Astrids klänning! Härligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bara bäst på att uppmuntra mig!!! Du får mig att aldrig ge upp liksom💚 Att jag testade detta var för att jag bestämt mig för att försöka göra alla PI utmaningar den här månaden och du vet hur det är då.. då är det bara att testa och det var ju lite kul!! Tack igen fina du 💚 KRAM

      Radera