torsdag 13 april 2017

Be You

Hi!

Happy Easter to all of you!
Hope you will have some days of for family time and to do what you love (scrap??)

Today I will show you a colorful but pretty graphic page for the Mood Board challenge over at Paper Issues.


Here we go..


This page is about my never ending story of my work to feel that I am enough, we all are!!
Just be you and that's ENOUGH!!

Papers from different Bella blvd Illustrated Faith lines, She Blooms, Bright and Brave and You are loved.
I used two free cut files as well from the PI shop.

Mary-Ann's lovely Mood Board:


Mary-Ann Coulter Maldonados foto.




Thanks for stopping by lovely you!

Take care <3

Hugs Anna :)



6 kommentarer:

  1. Åååhh fint, tog en paus nu från mitt scrapbord och håller på med lite liknande som denna, det är så dråpligt. Fast jag har ju inte sådan fin bakgrund som du. Gillar dina lager under fotot också, texterna och allt. Fint foto på dig, från USA? Ha det nu härligt med familjen i påsk! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! 💚 Haha, ja varför blir jag inte förvånad, haha !! Inte första gången vi tänker lika ju... 💚 Ja fotot är i fam. Marestaings trädgård . Älskar den muggen också förövrigt, jag valde ofta den om jag kunde. Ha det gott du med kära du!!! Kram

      Radera
  2. Men HUR fantastisk var inte då denna LO! Wow! Blir man glad eller blir man glad? Fick nästan lite påsk-feeling dessutom. /Gunilla R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ÅÅÅHH!! gulliga söta du!! Vad glad jag blir😍 TACK!!!

      Radera
  3. Oh YES! Brilliant mug. Goes so well with your decoration, heeheee! Gorgeous brights & photo of you - my favest bit is the chevrons. Love 'em!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much lovely You!! Yes the chevrons are nice. 💚 Anna xo

      Radera