lördag 22 april 2017

2 Rest & Dream

Hello Friends!

I'm back with a bright and summery page today.
This one I made for the Scrap Lift Sunday at Paper Issues.  You are to lift a lovely happy page of talented Mary-Ann Maldonado.

I got out of my comfort zone again and used bright blues, and toghether with some mint and yellow I kind of liked it.
Those papers worked good with my photo of our oldest son enjoying the sun in lovely, sunny California.
Love this pic of him <3


My big boy <3
Love you so much!

Here's Mary-Ann's lovely page..
( There's still time to participate,  deadline May 2nd )

Becky Stidhams foto.







Thanks so much for stopping by!

Take care lovelies <3

Hugs Anna :)




2 kommentarer:

  1. Wow säger jag bara, eller lite till vill jag säga, du har verkligen lyckats så bra, underbar färgkombo, ljust och färgrikt på samma gång och vilka fina korkdekorationer! Så bra med det skarpa fina fotot, jag riktigt känner solstrålarna som jag längtar så efter. Tack, kram och ha en bra söndag nu och ladda för vardagen igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack !!! 💙💚💛 Behövde jag nu!!! Den här LO.n är både upp och ner för mig... vet inte riktig om den är bra eller inte, haha!! Så nu känns det mer bra!!! 💚 Laddar för att städa och packa nu.. men blir kul att komma hem till scrapgrejerna igen. Om jag nu minns hur man gör , haha !!! Ha en skön söndag min vän!! KRAM 💚

      Radera