tisdag 21 mars 2017

Veckans Skiss #145

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Välkommen härliga tisdag, trots att du bjuder på rejält snöväder här hemma i Edsbyn :(
Dess då trevligare då att pigga upp med en ny fräsch skiss av Sofi hos Veckans Skiss.

Hoppas du gör oss sällskap och tolkar !


Jag har använt några år gamla skolfoton från förskolan på Astrid.
Skissen vred jag på en aning och jag valde två foton.
Papper från Citrus Twist Kits och så har jag kompletterat med några chipboard stickers från Me and My Big Memories.
Stänkte med en guldfärgad mist också.

Gillar skissen jättemycket men jag fick kämpa lite ändå för att få ihop den här...
Vet inte varför det blir så ibland trots att man tokgillar skissen....






Vad glad jag blir att du hälsade på här idag!!
Lämna gärna en liten hälsning, om du vill, så jag ser att du varit här :)

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Det syns då rakt inte att du haft svårt med denna. Jättefin är den på alla sätt. Gillar så alla dina sömmar som du får till så bra och gulddetaljer är så läckra och fina ihop med det rosa. Nu kom jag på att jag saknar guldmist och det glömde jag i min beställning. Tack för detta fina! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga fina du!!! Du vet att muntra upp mig du!! ❤ Tack snälla rara!!! Typiskt då att du glömde guldmisten!!! Då måste du ju nästan handla en gång till !! Hihi!!! KRAM ❤

      Radera
  2. It doesn't look like you struggled AT ALL! l REALLY love that pink and the gold and the stitching and that heart on there, too. It's really LOVELY! I adore it:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Thanks sooooo much my dearest Lizzy !!! ❤ You are the sweetest ever!!!!
      Hugs Anna ❤

      Radera