tisdag 14 mars 2017

Veckans Skiss #144

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Härliga tisdag som bjuder på en ny fräsch skiss, av min vän Maria den här veckan , hos Veckans Skiss!

Jag gjorde den här layouten i lördags på scrapträffen i Bollnäs.
Så lite scrapp blev det ju även om jag mest åt godis och myste.. :)

Jag tolkade skissen troget men rutorna blev lite mer huller om buller än på skissen.
Jag använde en av alla underbart läckra gratis skärfiler från Paper Issues, TACK!!


Vår lillkille, Arvid som älskar att sortera plastbokstäverna på kylen i grupper efter färg.
Papper från Theresa Collins serie, Something Wonderful.




Hoppas du hänger på och tolkar med oss nu på Veckans Skiss!!

Tack för titten!

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Oh my! This really is very striking...that cut file is the star...well, after your Arvid, anyways!!! LOOOOVE the touch of colour in the pp behind the photo & I really like the black stitching through the title. You have certainly 'broadened' your style with the bright colours atm. And lucky you, scrapping with other peeps!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much dearest Lizzy !!! You are the sweetest!!! ❤❤❤

      Radera
  2. Alltså den här gillar jag såå mycket, det blir så snyggt med det svartvita till de skarpa färgerna, du är så bra på det Anna och det är alltid så samstämt och perfekt. Åh vad jag känner nu hur utvecklingen går om mig med stora steg, men det är kanske så det ska vara. Jag får glädjas med dig!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara gulliga du som gör mig så glad varje gång!!! Nä du, utvecklingen går inte förbi dig!!! Du har hela tiden visat vägen och inspirerar ständigt!!! Vi får lyfta och glädja och glädjas med varandra !!! Så glad för dig!!! KRAAAM 💚💚💚

      Radera