fredag 17 mars 2017

Real Life

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja ni lär ju inte bli särskilt förvånad då jag säger att jag gjort en layout till en av utmaningarna hos Paper Issues.. :)
Jag gillar dom massor!!

Den här utmaningen handlar om titeln, Working title.
Kriteriet för titeln den här månaden är "bling".
Glitter, glansigt papper, paljetter, rhinestones , you name it...

Jag valde ett glansigt skarprosa papper som jag lade bakom/under en text som jag skurit ut med min mr.Cameron (Silhouette Cameo)
Titeln är för övrigt en Free cut file från Paper Issues.
Papper ur ett år gammalt (minst) 6x6 block från Amy Tangerine "Finders Keepers".



Ett foto på vår lilla Astrid som glatt poserade inför pappas kamera då hon fick följa med och mata djuren. Än så länge är hon en riktig "bonnjänta" men det kanske förändras då hon blir äldre?
Vi får väl se :)





Happy Friday på er alla därute och tusen tack för titten!

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Nope! Not surprised that it's for Paper Issues!! Love the shiny card stock, & I really like how you've used those little tabs for journaling on. I seem to collect so many of them! Also like the messy threads underneath. I keep forgetting to use mine like that!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks my dear friend!!! Really appreciate your happy encouraging comments !!! 💖
      Anna xo

      Radera
  2. Ja du vet jag redan att jag föll pladask för denna layouten, så läcker. Nu när jag ser nog så undrar jag, har du skurit ut cardstocken också? Eller är det en synvilla? Underbara papper iallafall som blir så glatt på något sätt tillsammans. Också texten, så bra och vilket suveränt sätt att tolka det där glittriga, glansiga som är så svårt. Och ett underbart foto måste jag ju också tillägga. Nästa gång jag hälsar på önskar jag mig att få hälsa på korna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du!!! ❤ TACK!! Det är ett "hjul" som är utskuret med Cameon i vitt papper och sedan har jag lagt olika mönstrade papper i tårtbitarna. Klart du ska få träffa kossorna( mestadels tjurar men några kossor också ...) när du kommer. STOOOR kram 💚💚💚

      Radera