måndag 20 mars 2017

Loved - PI Spring Crop

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det pågår en Spring Crop hos Paper Issues.
En hel massa utmaningar finns det för dig som är sugen och deadline är den 26 mars.

 Jag började med Sketchy Sketch som ju som ni anar är en skissutmaning.


Ett foto på vår äldsta dotter Martha som jag ( som vanligt nu för tiden då hon bor ca 460 km hemifrån i Umeå) lånat från hennes Instagram.
Det är lite mörkt och suddigt men det bor så mycket glädje i det fotot tycker jag så jag vill absolut scrappa det <3
Papper från Citrus Twist Kits (mars).
En Free cut file från Paper Issues i bakgrunden och några stänk av mist.

Skissen...

Kelly Feldmans foto.






Tack snälla du för att du tog dig tid att kika in hos mig idag!

Ha det gott där du är!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åh du fortsätter med dina fantastiska bakgrunder, jag måste sluta med att vara avis på detta haha! Underbar layout på alla sätt och ett såå fint foto! Gillar, gillar... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig!!! ❤ Åååhh!! Tänk om vi bodde närmre, få har du kunnat på några bakgrunder!!! Så meckigt att skicka dom större antar jag... hmmm...
      Tack så mycket för dina aldrig sinande superlativ ❤❤❤ stor KRAAAM

      Radera
  2. Great use of the hearts on the bg....adore this one. Those words say it all, & Like you, I'm ALWAYS pinching photos from Insta or FB for the teens and older....only way to get some to scrap, eh???!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovely you!!! ❤ Thank you!! Yes that is the only way to get some pics to scrap , LOL!!!
      Anna xo

      Radera