måndag 6 mars 2017

Let's Go !

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då har vi ju redan traskat i rask takt in i mars månad och det innebär nya utmaningar hos utmaningssidorna :)

Som ni märkt har jag fastnat för utmaningarna hos Paper Issues nu och därifrån kommer även den här.
Det är deras skissutmaning  Sketchy Saturday som gäller idag.



Foton på vår lillkille som till en början var skeptisk till att leka i hinderbanan för att sedan bli allt modigare och vågade till sist hoppa själv.
Så härligt att se dom växa och tro på sig själv.

Jag har gjort en "stashbusting" och använt spillbitar av några godingar från Amy Tangerine "better together". Passade bra till dessa foton med mycket fart och fläkt i.

Det är den här härliga skissen jag tolkat..







Ha en fortsatt härlig ny vecka där du är!

Kram Anna :)


5 kommentarer:

  1. Härlig tolkning som verkligen utstrålar liv och glädje och med så läcker bakgrund. Fina foto på en som jag förstår glad och stolt pojke. Jag tycker alltid det är så svårt med flera foton. Tack för inspirationen, jag kommer kanske efter haha..... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga fina du!!! TACK!!! Behöver det nu... inne i nån sorts svacka av tvivel IGEN, haha!!!
      Känns sim att allt blir fel... Då känns dina go'a ord extra varma och fina!!!
      Ja han var stolt kan jag lova💚 Håller ned det är svårt med flera foton ibland. Det underlättar tycker jag om jag gör ett sorts kollage av dom , då blir dom lite mindre och tar inte mer plats än ett vanligt foto . Jag skriver oftast ut dom på ett vanligt 6"x4" fotopapper . Jag fotar ju det mesta med min IPhone numer och gör då mina kollage där i en gratisapp dom heter Photo grid. Du har säkert någon sån du med. Till datorn finns det en gratis som heter Pic Monkey. Vet ju inte vad som funkar till Mac men det är bara att googla efter ett gratis collageprogram . Oj, blev en hel uppsats...haha!! Ja häng på den här utmaningen du också!!! 💚 KRAAM 💚

      Radera
    2. Tack, ska se om jag hittar något! Jag har gjort en layout idag och jag har fuskat med ett foto haha! Kram

      Radera
  2. Great stash busting here! Love how you've used the 'Let's Go'.... I would only have thought of travel pages, but it works perfectly here:) I really, really, like where you've placed your journaling, too!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks heaps dearest Lizzy!!! You make me so Happy !!! Anna xo

      Radera