lördag 18 mars 2017

Lego love - Stuck?! Sketches

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag föll pladask för Lauras March 15th sketch hos Stuck?! Sketches.

Så fort jag hade tid och möjlighet högg jag in på den....


En layout om vår Astrids förkärlek till Lego just nu.
Dom här figurerna byggde hon ihop helt på egen hand genom att bara titta på förpackningen då det inte fanns någon beskrivning.
Hon är bara fem och ett halvt år så jag tycker hon gjorde det jättebra, stolt mamma <3
Men jag kanske är i viss jävsituation här, haha!!

Lauras snygga skiss...


Jag har hittat några härliga 6x6 pappersblock i mina gömmor så jag har snöat in lite på dom nu dom senaste layouterna.
Roligt att återupptäcka sina skatter liksom :)
Här har jag använt Amy Tangerine's underbara Rise & Shine.
Dom stora turkosa bokstäverna med guld på är från Pink Fresh studio och heter Oh Joy.
Pappret med prickar (ramen runt min LO) är från Crate Paper's serie Hello Love.




Ha en skön helg kära du!

Kram Anna :)



14 kommentarer:

  1. Här duggar inspirationen tätt måste jag säga, vilken underbar tolkning, älskar pastellfärgerna här, så fint tillsammans med de häftiga legofärgerna. Jag suger åt mig, du får till det så bra. Jag har försökt men fortfarande inte fått till det med något fotocollageprogram som funkar i min mac. Jag tror jag får be något barnbarn om hjälp haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara snälla du !! Tack för din uppmuntran den värmer oerhört!!! Hoppas du får fatt i något bra program eller en app så du kan göra små kollage!!! Kram 💚

      Radera
  2. Love it! My 2 LOOOOOVE their Leggo....which was MY sons' when they were young some 25 years ago! It is lovely to see the next generation down enjoying the same blocks! I adore your page. You have used that sketch amazingly well. REALLY love the pp's you've 'found' too;)!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awwww!!! Thanks sweetest Lizzy!!! ❤❤❤

      Radera
  3. Really pretty page - I love the colours! Thank for playing along with Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera
  4. Thanks for playing along at Stuck?! Sketches! I love this fresh, crisp page with the polka dots around the border. Lego is a firm favourite in our home too.

    SvaraRadera
  5. Super-cool page! Love the circles and that paper around the edge. Love your style!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!! Thanks soooo much sweet Debbi!!! 💖 You are so sweet and kind!!!

      Radera
  6. Beautiful layout, love our layers! Thank you for joining us at Stuck? Sketches!

    SvaraRadera
  7. What a fabulous page! Love the papers & the colors you chose and love the stitching!! Thank you so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera