söndag 5 mars 2017

Krispig = Crunchy = Tulpan

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Trots ett för min det jättesvårt Cue Card den här veckan hos CASology så har jag iallafall lyckats komma på en ide' (i lite samförstånd med min kära vän Christel).

Ordet är CRUNCH....
Och det blev på svenska knaprig eller krispig och jag kom då att tänka på KRISPIGA tulpaner så här i vårens förtecken...

Sagt och gjort så letade jag fram en gammal favoritstämpel ur mina gömmor ( bra att man är en nostalgisk hamster ibland, hihi!!)
Paljetterna och den skarprosa distressade bakgrunden mot det svarta motivet av tulpanen förstärker krispigheten tänker jag.


En enkel tulipan till dig från mig idag! <3




Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

11 kommentarer:

  1. Wow, what a beautiful design and such pretty colors! Anna, I always enjoy seeing your CAS creations! Thanks for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! 💗💗💗 Thanks so so very much sweet Judy!! Anna xo

      Radera
  2. Åh men du så fint det blev och vilken tulpan du har, det rosa till det svarta, så bra Anna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och så roligt att vi tänkte samma, vilket ju inte är så ovanligt!

      Radera
    2. Tack fina du!! 💗 Haha!! Nä det är ju inte så ovanligt att vi är på samma spår, kul!! Kram på dig kära du 💚

      Radera
  3. So pretty Anna! The stripes at the bottom are a perfect touch to your tulip. Glad you could join us at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Sherrie💗 You make me so Happy !! Anna xo

      Radera
  4. As always a brilliant take on the cue word, Anna, and so pretty too. I love that soft inking behind the image and the sweet sequins. Thanks for playing along with CASology this week and have a wonderful day!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww !!! Lovely Jen, Thanks heaps for your sweet words!!! 💞 Anna xo

      Radera
  5. Really clever take on the cue!... AND beautiful too!
    So glad you joined us at CASology Anna ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!!! You are the sweetest ever Hannelie!!! Thanks a bunch!!! Anna xo 💖

      Radera