torsdag 23 mars 2017

Just awesome - PI Spring Crop

Hello!

Idag bjuder jag på en layout om en stolt gosse, vår yngste son Arvid.
Han övervann sin rädsla och vågade klättra högt (i en fyraårings ögon).
Senare fixad han också att hoppa ner i den mjuka madrassen :)

Jag har gjort den här layouten till en av utmaningarna i Paper Issues Spring Crop, The color of spring.

Today I will show you a page of a proud little boy, our youngest son Arvid.
He conquered his fear and dared to climbe high ( in a four-year-old kids eyes )
Later on he even managed to jump down into the soft mattress :)

I have made this page for one of the Spring Crop challenges over at Paper Issues, The color of spring.




Har använt två gratis skärfiler från Paper Issues och papper från Crate Paper och Bella blvd.

I have used two of the Free cut files from Paper Issues and some papers from Crate Paper and Bella blvd.




Tusen tack för att du kikade in, du gör mig så glad!

Thanks heaps for visiting me here today, you make me so happy!

Hugs Anna :)

2 kommentarer:

  1. En sådan ljuvlig layout med sommarkänsla, det är helt fantastiskt vad färger kan påverka. En fin historia att dokumentera och härlig bild på Arvid. Dessutom levererar du den ena fina skärfilen efter den andra, jag med min nyköpta Big Shot haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta rara du!!! Ja det är kanske lite somrig färg 💙 Du blir nog med en Cameo du också snart, haha!!! Det ena utesluter inte det andra!!! Jag använder båda. Ha en skön fredagkväll !! KRAAM

      Radera