lördag 25 mars 2017

Hot Mess - PI Spring Crop

Hello!

Today is a happy day here in Edsbyn where I live :)
Our bandy team here i Edsbyn won SM-gold today which means they are the very best team i Sweden right now, YAY!!

But now some scrappy talk...
I will show you another page for the PI Spring Crop.

This is my take on "Freaky Friday"
Criteria:  use, for example, holiday papers for a non holiday photo.

And so I did!
I have used Bella blvd Illustrated Faith line "Christmas" for an ordinary-day-with my-kiddos photo...



Our lovely son found his sisters beads and.. well you can see the mess.. :)
He was so satisfied.




Thanks for the visit here today my dear friend!

Take care!

Hugs Anna :)


2 kommentarer:

  1. Så läcker och dom fina papperna, dom är ju perfekta och allt är så bra på denna layout. Inte minst fotot haha! Konstigt, jag blir alltid så sugen på att sätta mig vid scrapbordet när jag är här inne hos dig! Tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju bara säga detsamma när jag ser allt läckert du gör!!! Önskar jag hade två parallella tider , en för scrap och en för livet, haha!!! Tack för alla dina fina ord som värmer sååå mycket!!! KRAAAM 💚

      Radera