lördag 4 mars 2017

Grönt är skönt

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag har jag tolkat en härligt grön mood board som hör till Paper Issues nya utmaningar för månaden mars.

Jag brukar inte tolka mood board utmaningar så ofta då jag tycker det är lite svårt av någon anledning.
Den här kunde jag däremot inte låta bli då den dominerades av min favoritfärg GRÖN!!
Jag har även lekt med en av PI härliga fria skärfiler och gjort en bakgrund av här.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här sidan än men nu är den gjord och färgen och fotot gillar jag iallafall :)


Ett foto på vår yngste son, Arvid, med sin gröna fina dinosaurieinfluerade mössa.
Därför tyckte jag att det passade att ta upp dom tropiska bladen från mood boarden.
Jag har även inspirerats av det gröna och svarta tillsammans och textfrasen fick komma med i min journaling.

Mary-Ann Coulter Maldonados foto.






Ha en fortsatt trevlig helg kära ni!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Hur läckert somhelst, vad du kan göra nu med den där mr Cameron. Jag älskar dessa stora blad som blir med det gröna underbara pappret. Så effektfullt med det svarta till det gröna, gillar och alla små texter och fotot, ja allt som du förstår. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tack Tack Tack💚💚💚 Behövde höra det massor nu!!! Du är så gullig!! KRAAM 💚

      Radera