fredag 3 mars 2017

CTK Sunday Sketch

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det var ett tag sedan nu men igår gjorde jag en tolkning av Citrus Twist Kits Sunday Sketch.
Jag använde så klart mitt CTK kit, närmare bestämt mitt February main kit.


Foton från en superspontan skogspromenad vi gjorde efter skola och jobb en fin augustkväll förra sommaren, vardagslyx!!

Jag bröt av med ljuva men glada pasteller idag för omväxlings skull, även pasteller hör till mina favoriter...
Eller egentligen älskar jag både dom starka, klara ärliga färgerna OCH dom skira, ljuva och alldeles underbara pastellerna...
Måste man välja??
Jag kan inte, hahaha! :)

Skissen...






Tusen tack för titten!!
Ha en härlig fredag och helg kära ni!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Nej du, det går inte att välja, lika fint men på olika sätt! Och din layout är så fin och ger sådan rättvisa till de härliga fotona. Såå fint också med textremsorna som du både sytt och häftat. Gillar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så sant!!! Tack så jättemycket snälla du!! Du är så BRA!!! Kram på dig💚

      Radera
  2. Giggles! of course you don't have to choose. You can do what YOU want!!! It is nice to see that blue sky in your photos. I guess summer will be here for you before you can blink! Loving the pp on the 'card' you've used in place of the photo....I will NOT say did you make this up yourself, heheeeee!!! It does look great, though:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!! Thanks dearest Lizzy !!! 💗 Yes the time flies so soon we have summer!! Hehe!! No the card is already Done, lol!! Anna xo

      Radera