söndag 12 mars 2017

CASology - Landmark

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Som sagt så var jag på en scrapträff igår och det blev även ett kort (egentligen två men jag sabbade det första då jag stämplade..) till veckans utmaning hos CASology.

Ordet är LANDMARK.

Det mest passande jag hade i gömmorna var en stämpel på Eifeltornet och det är väl ett "landmark" om något :)


Började med att distressa en ruta i tre olika gula toner och stämplade sedan mina motiv.
Titeln stämplades och skars ut innan jag monterade den med 3d-tejp , annars är det ett så kallat "one layer card".


Tusen tack för att du tar dig tid att hälsa på, det gör mig så glad!

Ha det gott där du är!

Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. Jättesnyggt kort Anna! KRAM Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga fina Rosa!!! Du gör mig så GLAD!!! 💛 KRAAAM

      Radera
  2. såå snyggt. Hur gjorde du den perfekta gula rutan?
    kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhhh!!!! Tack!!! Nu blir jag jätteglad !!! 💛 Jag har bara "maskat" med post-it lappar och sedan distressat med det lilla distressvektyget med runda svampar i tre olika gula distress inks. Inte svårt alls!!! KRAAAM 💛💛💛

      Radera
  3. Så snyggt som vanligt, den gula färgen ihop med det svarta är ju bara helt perfekt och så fint. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll som alltid min vän!!! Du lyfter mig och gör mig så glad!!!! Tycker ändå din jordglob är mycket snyggare!!! 💛 Kram 💛💛💛

      Radera
  4. Hey Anna!! I totally love your card. I love the dimensions you created on you card. Super amazing. Thank you so much for playing with us this week at CASology.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks sweet Kymona 💛 Anna xo

      Radera
  5. Clever masking to highlight your focal point!
    LOVE it... as always! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh!! Thanks so very much dearest Hannelie!!! 💛 Anna xo

      Radera