onsdag 15 mars 2017

ARTastic March 15 Reveal

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Redan mitten av mars!!
Hjälp!!
Men det är härligt också för nu går vi här i norr mot våren, solen och förhoppningsvis varmare tider.

Det betyder också att det bjuds på ännu mera härlig inspiration för månadens utmaning hos ARTastic.
Hoppa gärna över dit sen för mer information och för att se mina DT-kollegors läckra alster.

Det är en jättefin grafisk målning att tolka den här gången och kriteriet  är att använda stenciler i sitt skapande.

Så här gjorde jag: En ganska clean and simple tolkning där jag inspirerats av linjerna från målningen i mitt sydda hjärta och av att det poppar upp lite glada färger tillsammans med det svartvita.
Jag använde en stencil tillsammans med en svart färgdyna till mönstret av färgstänk till vänster av fotot.



Ett kollage av foton från en härlig höstpromenad i den härliga krispiga luften och då det fortfarande inte blivit för kallt.
 Det är ljuvligt tycker jag, även om jag just nu ser framemot våren:)

Här är målningen vi ska tolka...

Criteria - USE A STENCIL






Hoppas du vill hänga på och skapa med oss hos ARTastic den här månaden!!

Tusen tack för titten!!

Kram Anna :)



2 kommentarer:

  1. Såå snygg, jag är ju så förtjust i det där grafiska som du är så bra på. Att du kan sluta och bara göra det så enkelt och ändå så väl sammansatt, imponerad är jag! Och så fina foton på dig och den gröna promenadvägen. Tack för detta fina! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!!! 💛 Ibland lyckas jag sluta så här men ibland (oftast ) vill jag ju liiiite mer , haha!!! Men dom sagt jag kan inte välja , jag gillar att göra olika. Beror på sinnesstämning kanske... ??!! Du är iallafall så gullig som peppar mig , alltid!!! KRAAAM 💚💚💚

      Radera