tisdag 31 januari 2017

Veckans Skiss #138

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ny vecka och en ny läcker skiss att tolka hos oss på Veckans Skiss!
Det är min scrapvän Maria som skissat den här gången :)

Hoppas ni är många som vill hänga med oss och skapa.
Ser framemot alla härliga tolkningar.

Så här blev min...


Ett mysigt foto på våran Astrid som hittade Nalle Puh i Birsta köpcentrum.
Läckra papper från Bella blvd Illustrated Faith "Whatever is lovely" som jag köpt hos En liten butik.
Passa på att kika efter dom på utförsäljningen som börjar i morgon.
Lotta ska ju tyvärr avveckla butiken men kanske just DU är intresserad att köpa den?!
Hör av dig till Lotta isåfall!!

Till layouten igen, ni ser dom svarta stänken?
Dom kom till i min skapariver och jag är inte helt sams med dom tyvärr...
Men nu är det gjort och det är ju bara en layout och inte världsfreden vi talar om :)

Hjärtana som jag sytt på varandra i lager är ännu en free cut file från Paper Issues som goa vän, Jenny, hjälpte mig med <3






Vi ses hos Veckans Skiss!!

Tack för idag och ha det så gott där du är kära du!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. I love this one Anna, just so fabulous. And I pinned it too, because one day I think I want to scraplift it <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Thanks so so very much sweet Karen ❤❤❤ you just made my day!!! Anna xo

      Radera
  2. Åh, det är en sådan fin färgkombo och en underbart fin layout. Dom där stänken är inte alls illa, men jag kan hålla med dig att dom inte hade behövts och kanske t o m bättre utan. Men, som du skriver, det är inte hela världen precis. Det är inte dom som är viktigast, fotot är så fint och minnet är ju ALLT! Du har tolkat skissen så bra och cirkeln BÄST! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är för snäll!! Är mindre ovän med stänken nu men inte helt nöjd dom sagt ... Tack ändå för att du försöker uppmuntra💗 KRAAM

      Radera
  3. Oh, you funny girl. No, it's not world peace & personally I LOVE the bits of black...I think it would look unfinished if they weren't there! But we all have fave bits and not fave bits, eh? My fave bit is that layered up stitched heart..... wowsies! And the way you've done those broken circles behind ...fantastic!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! You are the sweetest Lizzy!! ❤ Thanks heaps!!! Anna xo

      Radera