tisdag 13 december 2016

Veckans Skiss #134

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag firar vi Lucia här i Sverige och så bjuder vi på en ny skiss hos Veckans Skiss.
En alldeles härlig tisdag med andra ord.

Sofi bjuder på en härligt inspirerande skiss som jag tolkade troget så här...



Ett mysigt foto på vår lilla Arvid dagen efter att vi kommit hem från soliga Kalifornien.
Kontrasten var stor från värme till vinter och snö.
Snön tinade dessvärre bort dagarna efter men nu har den kommit igen.
Kan just undra om den stannar över julen....

Mina papper och dekorationer kommer från mitt Dt-paket från En liten butik och heter Illustrated Faith "Christmas" från Bella blvd.
Som ni ser behöver man absolut inte göra bara juliga alster med det.








Nu hoppas jag att du hänger med och tolkar med oss på Veckans Skiss!
Ser framemot just din tolkning :)

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Så fin med dom läckra pappren, jag är så glad för dom. Din tolkning är så bra med de gula inslagen och texten med symaskinssömmen, gillar så stjärnorna under det fina fotot. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du!!! Behöver höra det nu!! Ja pappren är jag så glad för jag med. Ser framemot det du kommer att skapa med dom❤️ Tacksam för dina glada hejarop!!! Betyder massor!!! Kram

      Radera
  2. Great title! Love the combination of the red with the neutrals & BOY! That would be a HUGE contrast. A page with both on it would be amazing, too, I reckon..... I am hoping you get a white Christmas. That would be really magical, I imagine:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so so much sweet Lizzy!! <3 Anna xo

      Radera