tisdag 1 november 2016

Veckans skiss #128

Hej!

Äntligen tisdag igen och dags för en ny skiss hos härliga Veckans Skiss!
Den här veckan står Sofi för den fina och inspirerande skissen.

Min tolkning av den blev så här...


Förutom att jag vred lite på skissen så har jag tolkat den nära min vana trogen.
Papper och die cutsen är från Bella blvd Illustrated Faith "She Blooms".
Älskar färgerna och mönstren i den här serien, den gör mig glad.
Fotot, som jag också gillar massor, är på vår lilla Astrid försjunken i sina egna tankar vid sjön uppe vid stugan i Fjällnäs.
Ibland eller egentligen ganska ofta önskar jag att jag kunde läsa våra barns tankar...





Färgerna i pappren passade så bra till fotot här.
Stjärnorna är i akrylplast från CitrusTwist Kits, minns inte riktigt vilken månad...
Supermysiga tycker jag.

Hoppas du känner dig taggad att hänga med oss och tolka nu!
Ser framemot att se allt fint ni gör.

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)





4 kommentarer:

  1. Lovely! Gorgeous balance with the busy papers up top & the bottom fairly plain. Those stars and the little splats of ink look wonderful....& YES! To read our children's thoughts, now that would be amazing:):)

    SvaraRadera
  2. Såå fin med din goa tös, så bra med de valda pappren och stjärnorna. Dessutom blir det så fint med små foto tycker jag. Hoppas du har det bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga fina du du gör mig alltid så glad ❤️❤️❤️ KRAAM Anna

      Radera