torsdag 20 oktober 2016

Crafters Together - Ny DT!!

Hej!
If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag kan jag stolt berätta att jag är ny dt-medlem hos
Tack rara Silje för förtroendet som jag ska förvalta så gott jag kan.

Crafters Together står för allas lika värde och står upp mot all slags mobbing och särskilt så kallad "Cyberbullying".
Saker som är självklara för dom allra flesta och ändå förekommer det ju mobbing tyvärr.

Vi vill vara med och inspirera varandra och uppmuntra varandra att det inte finns några rätt eller fel inom vår hobby.
Kom igen nu alla så scrappar vi loss tillsammans !! :)

Hoppa gärna över till Crafters Together nu och kolla in min layout som jag vill inspirera med idag.



Tusen tack för att du tog dig tiden att hälsa på hos mig idag!
Vi ses snart igen!

Crafters together against cyberbullying


Ha det gott där du är!
Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Grattis igen fina Anna! Vilket fint ställe att få vara DT hos med ett sådant bra budskap. Det ska bli så roligt att följa er där. Så fin layout har du också gjort dit, dom där löven är så läckra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack käraste Du!! ❤️ Du vet att lyfta en du!!! Ja dom löven är fina, det är Maggie Holmes "gather" Ett också med Die Cuts. Kram

      Radera
  2. OOOH! congratulations on the new DT....what a wonderful, inspirational idea! Hope you have a wonderful time creating for the team:):)

    SvaraRadera