söndag 21 augusti 2016

CASology - Dare to dream

Hej!

If you don't use Swdish please use the translate tool at the right column :)

Det blev iallafall ett kort till veckans Cue Card för CASology den här veckan också.
Jag har använt softa pastelliga färger och med en text som jag vill dela med er alla,
"Dare to Dream"


Jag har pressat fyra olika kulörer av Distress ink dynor på ett akrylblock, sprayade med vatten och stämplade det på ett akvarellpapper.
 Sen är det akrylbokstäver och skrivmaskinen som står för texten.
Några enkla plustecken till dekoration,
Både dom och akrylbokstäverna är från Citrus Twist Kits.


Gillar den skira känslan...



Ha en skön söndag go' vänner!

Tack för att du tog dig tid att kika in här idag!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Aaahh, men vilket fint kort och vilka acrylbokstäver, älskar dom! Och dina färger och din bakgrund är så fin och likaså texten. Jag VISSTE att ditt kort bara skulle bli BÄST! Så roligt att se! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puss på dig!!! ❤️ Du är bara BÄST på att uppmuntra mig! Jag blir så glad och tacksam. KRAAM

      Radera
  2. A perfect, dreamy card - great colours and use of those clear letters! So glad you joined us at CASology this week!

    SvaraRadera
  3. Såå läckert! Måste testa det där! 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Margareta 💕 Jag blir så glad!! Klart du ska testa !! 😃 Kram Anna

      Radera
  4. Fantastisk kort, annerledes og kreativt, me like!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Tack snälla söta Lena❤️ Du gör mig så GLAD 😍 Kram Anna

      Radera