tisdag 12 juli 2016

Sommarutmaning nr:2 hos Veckans Skiss

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag presenterar vi på Veckan Skiss Sommarutmaning nr:2, så skutta absolut över dit sen och kolla in den och vad dom andra duktiga tjejerna har skapat.

Så här blev min layout...



Jag har följt Carinas fina skiss och härliga moodboard som ni hittar i VS-bloggen.
Papper och PL-kort från är från ett underbart Websterpages block, Make a Wish.
Guldglittriga bokstäver från American Crafts.
Lite colormist som jag skvätte och några Enamel dots.




Hoppas du blir inspirerad och unnar dig  lite scraptid nu här i sommar och gör härliga tolkningar av dom härliga Sommarutmaningarna.
Det finns fina RAK's att vinna !! :)

Tusen tack för titten kära du!
kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Åååhh, den här är så fin och helt ljuvlig, allt är så snyggt med lagren, stjärnan, PLkorten är ju suveräna och framförallt utstrålar den en skön känsla. Det är så roligt att se alla nya energiska tjejer hos VS varav du lyser! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du är ju för gullig Christel!!! 💚 Tusen tusen tack för dina heja på ord. Jag ler och blir varm i hjärtat varje gång. Ska bevara dom väl! Stor kram på dig min vän!! Anna 💚

      Radera
  2. Oh my GOSH! ADORE those colours.... and the gold dot paper peeking out AND that photo....oh! I want to come share a cuppa with you, LOL!!! YUMMMMMMMMMY!!!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅH! Den är ju bara föööör läcker!! Det där guldprickiga pappret, och hur du gjort lager på lager... Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack söta Ulrika!!! Nu rodnar jag nästan 😊 Tack så jättemycket snälla du, jag blir så glad!! Kram Anna 💕

      Radera