onsdag 11 maj 2016

Make Joy Today för En Liten Butik

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är det jag som bloggar hos En Liten Butik.
Jag har gjort en lift igen av Jessicas fina kort med vimplar och banners.
Första liften var ju ett kort och det inlägget hittar du HÄR .
När jag ändå var i farten gjorde jag en även en lift av samma kort i form av en layout.

Jag visar en liten sneak peek här så får ni gärna hoppa över till En Liten Butik bloggen sedan för att se mer :)


En färgglad layout med mycket glädje !!

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Jag har kollat denna underbara layout hos En liten Butik. Dom kan vara lyckliga över att ha dig som designer. Jag blir alltid så glad över dina layouter! Kram

    SvaraRadera
  2. Du gör mig sååå glad Christel♡ Dina uppmuntrande ord betyder så oerhört ska du veta. Tack♡ KRAM Anna

    SvaraRadera