fredag 29 april 2016

Sketch-y Friday with team A at ScrapMuch?

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Då är det fredag och dags för en ny härlig skiss hos ScrapMuch?

Idag bjuder Laura oss på en dubbel sådan med plats för många foton om man så vill.


Jag spegelvände skissen och det slutade så här :)


Jag valde att ha text rutor istället för tre små foton annars har jag nog följt skissen rätt så troget.
Papper är mina gamla godingar från mitt Pebbles  Homemade 12x12 pappersblock.
Fotona är från i julas då Astrid är något överspänd då Tomten kom med julklapparna.
Arvid sov middag vid det tillfället och fick öppna sina klappar i storasysters knä i lite lugn och ro.



Tycker pappren passar bra med fotona fast det inte alls är så juligt.
Titeln är en wood veneer från Wichinanka (om jag lyckades stava rätt...)

Bården med hål i har jag gjort med en kantpunch som jag fyndade på Fristadsträffen av kära Ulrika Wandler, TACK!! :)

Ja nu är det bara för er att genast hoppa över till Scrapmuch? för att få massor av härlig inspiration av mina duktiga DT-kollegor där.
Spännande att se hur du kommer att tolka skissen :)

Tack för titten och trevlig helg!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Du är så bra på dom där dubbla och vilken rolig lösning med textkorten. Fin bakgrund också till det hela. Och julfoto haha och texten är ju så läcker! Ha nu en riktigt bra dag imorgon! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, du är så gullig. Känner mig inte så nöjd med den här men det får gå:) Är kanske just det med julfoton...? Ja det ska bli trevligt att träffas med familjen och vänner imorgon :) Kram Anna :)

      Radera
  2. What a wonderful take on the sketch! Love your double!

    SvaraRadera