tisdag 2 februari 2016

3 to Inspire 1/23 Citrus Twist Kits

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer mitt bidrag till förra veckans 3 to Inspire hos Citrus Twist Kits.

This week's 3 to Inspire prompts are:

1. Use stickers (thickers, alpha, puffy, chipboard, etc). 

2. Use polkadot (paper, stickers, embellies, etc).

3. Stitching (by hand/ using a machine or you can do faux stitching with pen).


Den här layouten handlar om min älskade frukost som ser i princip likadan ut vardag som fest och det är (nästan) det bästa av allt på hela dagen, haha!! 
Min frukost är en soja baserad yoghurt med vaniljsmak (jag tål inte mjölk protein) och en musli med Tranbär och Pumpakärnor, SÅ GOTT!!




Jag tror också att mina tre "prompts" är ganska tydliga :)
-Stickers, ganska många, nedanför fotot
-Prickar på det gröna pappret
-Några stygn med min kära symaskin

Alla papper och dekorationer är från CTK, utom doilyn som min kära vän Emma har varit så snäll och delat med sig av (och massor med mer godbitar...<3 ) TACK!!
Den vita pappersklämman är ur mina egna gömmor, köpte den på Dollar Store tror jag...

Som jag nog sagt förut så bjuder dom på den här inspirations utmaningen varje lördag hos Citrus Twist kits och det ger en härlig input.
 Och du måste INTE ha deras kit för att delta!

Hoppas ni haft en bra start på veckan!!

Tack för titten!!
Kram Anna :)




4 kommentarer:

  1. Åh, gillar ditt upplägg här, det gröna pappret förstås och ja, alltihop. Håller helt med dig om frukosten, min bästa också, framförallt min fil och musli. Jag kan absolut inte göra något förrän jag ätit detta och njutit. En fin tallrik har du också..... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du!!! Ja jag flirtar lite med dig med det gröna; -) Frukost är grejer det!!!! Tallriken är från Dollar Store, en sån där billighets butik men en del skoj har dom :-) Bla, har dom drn 3d tejp på rulle som jag använder till bra pris. Kram

      Radera
  2. Så himla läckert! Gillar hur du har det gröna mönstrade pappret på övre delen på LOn och att den nedre delen ser mer "clean" ut - även om den inte är helt ren. Alla små detaljer och lager - superfint! :D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla vad roligt att du gillar den!!! :-) Jag blir så glad!!!! KRAM

      Radera