onsdag 18 november 2015

Sömn tutor för My Creative Sketches

Hej!

I you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

För några veckor sedan kom det ett underbart kit med posten från My Creative Sketches som jag hade turen att vinna hos dom.
 Varje månad lottas det ut ett fint pris , YAY!!
Det var en massa härliga papper och dekorationer och smått och gott i mitt kit  :)

Dom ville gärna ha ett foto på mig med kitet och en layout där jag använt delar ur det så jag fick ju så lov att ordna det naturligtvis :)
Tack snälla ni för den gedigna vinsten !!!!


Så här glad blir man av "happy mail" :)


En layout på två trötta småbarnsföräldrar det vill säga min man och jag :)
En av våra tonårsdöttrar var så snäll och förevigade det hela...




Inte det vackraste fotot men kanske roligt för våra älskade ungar att läsa om när dom blir äldre :)

Hoppas ni har det bra där ni är.
 Själv väntar vi hem vår äldste son ikväll, han blir hemma över helgen och det ska bli så roligt att få träffa honom <3

Tack för att du tittade in här idag!!

Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Ann, Thank you for for creating such an awesome layout with your prize. We love when you join the My Creative Scrapbook sketch challenge. Awesome page

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken härlig layout och snygg är den också. Underbart foto! Visst har dom fina priser, jag har också haft turen en gång, dom har mycket saker i sina kit också. Kram till dig Anna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Ja visst är vi fina :-) Ja det var verkligen ett härligt kit dom skickade!!
      Tack snälla för att du tar dig tid att skriva några rader ♡ Kram

      Radera
  3. OH! What a FABULOUS prize....you deserve it, my friend:) AND your boy home for the weekend. BONUS!! AND I must say I think this is a really wonderful photo...so natural......so perfect for documenting the 'everyday'...I say good on your daughter for taking this photo. Of course, the way you have scrapped it soooo yummy! The 'lets sleep in'...how PERFECT???!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes It is true !! This is our everyday life :-) Thanks for your nice words Lizzy!! Anna ♡

      Radera