tisdag 17 november 2015

Paper Issues - November Sketchy Saturday

Hej!
If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)
Jag har hittat flera härliga utmaningar hos Paper Issues, några på deras blogg och några på deras Facebook sida.
Just den här är en mysig skiss som jag hittade på deras blogg men den ska länkas via deras Facebook sida :)


Jag har använt mitt CTK October Main Kit tillsammans med några rester från September Main Kit.
Har färgat in min bakgrund med två olika ColorBloom Sprayer med hjälp av en plast påse.

Fotot är på ett gäng åror som står uppställda mot ett träd vid sjön vid vår stuga i Fjällnäs och inga båtar inom synhåll så det saknas nog några åror någonstans. Det fick mig att tänka på en strof ur en sång, "Vem kan ro utan åror". Det såg lite roligt ut liksom men ändå gav det mig en tankeställare på ett djupare plan...att vi är beroende av varandra och att var och en behövs på sitt sätt, alla efter sin förmåga.

Skissen...


Ett par närbilder om du vill...


Dom här guld bokstäverna är en stor favorit...


Lite svårt att se här men det är plast trianglar med tryck som också är jättemysiga.
Lite sytråds trassel under fotot och så sydde jag några sömmar på mina stora chevroner :)

Ja så blev min tolkning av skissen, hur skulle du göra den?
Du hittar mer information om deadline och sånt på Paper Issues blogg.

Tack för att du tittade in idag :)

Ha det gott!!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åååhhh, gillar massor, så snyggt alltihop, vad fint med trianglarna till det hela, nu inspirerade du mig att leta upp gamla "plast"papper. Din titel och dina tankar är också så inspirerande. Tack för denna fina stunden, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram på dig, jag blir så jätte glad!!!! Ja leta fram dina plast papper!!! Spännande att se vad du kommer att göra med dom :-) kram

      Radera
  2. I'm with Christel.....It's a new fave for me! Just ADORE the colours, the background inking & those big chevrons look wonderful behind your photo. GREAT photo. Yes! So true.....amazing page!!

    SvaraRadera