måndag 30 november 2015

Lasting Memories - Ny månad nytt Tema LM #270

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då var det (strax) ny månad och nytt Tema och utmaningar hos Lasting Memories.
Det innebär också att min tid som gäst designer hos dom är över, det har verkligen varit jätteroligt men allt har ett slut tyvärr...

Nu kastar vi oss in något mindre sentimentalt eller egentligen blev och blir jag nog väldigt sentimental när jag visar mitt bidrag till veckan utmaning.

Scrap about your home or someone else's home or any home in general. .
Or switch: Scrap about your home during the Holidays. Seeing Christmas lights would work.


Jag tänkte mig att det här är ju det allra första hemmet vi alla haft, i mammas mage!
Det här är ultraljuds bilden på vårt femte barn, vår lilla goa Arvid <3
Fast det visste vi inte då, att det var en liten kille.
 Tycker det är spännande att få se det först när dom föds...


Jag tycker även att den här texten passar in på att vi ska vara tacksamma för att vi bor där vi bor och faktiskt har ett rejält hus , mat och kläder som ju verkligen inte är en självklarhet om man låter vekligheten krypa innanför skinnet....


En guld femma för vår lilla prins!!


Ett litet guld hjärta för att nytt litet liv, bara 13 graviditets veckor och ändå finns allt redan där och bara ska växa till sig tills det är dags att födas.
Så oerhört TACKSAM att jag och vi fått nåden att vara med om detta MIRAKEL hela FEM gånger!!
KÄRLEK!!

Ja!! jag sa ju att jag skulle bli sentimental, förlåt... :)

Kika in nu hos Lasting Memories och inspireras tycker jag.
Min vän Lizzy är gäst designer där den här månaden och har som alltid gjort en super inspirerande layout :)

Var rädda om er och varandra!!
Tack för idag!!

Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. Jag är hänförd Anna, en så fantastiskt fin layout och så bra du fått till det med temat. Du är så gullig på alla sätt och jag är så glad över kontakten med dig även om det "bara" är i mediavärlden. Nu blir jag sentimental haha! Förresten, jag har noterat hur du löst titeltexten med en 3:a och en 7:a, smart, det ska jag försöka lägga på minnet, e fattas alltid! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. KRAAAM ♡♡♡ och tack detsamma! Ja det fattas alltid bokstäver och jag ha nästan alltid alla siffror kvar, nu fick dom jobba lite :-) Ha det gott:-) kram Anna

      Radera
  2. Anna, I LOVE your take on our challenge this week!! So clever and creative and absolutely PERFECT! Beautiful layout .. thank you for designing with us for November, you're an inspiration! xo

    SvaraRadera
  3. This layout is gorgeous! I love every single thing about it, and what a great take on our challenge! Thank you so much for sharing with us at Lasting Memories!

    SvaraRadera
  4. Lovely page and perfect for the challenge. Thanks for sharing with us at Lasting Memories.

    SvaraRadera
  5. Amazing Anna, you never seize to amaze me. Great interpretation on the challenge! Love the journalling and embellishing! Thanks for playing along with Lasting Memories!

    SvaraRadera
  6. Wow what a amazing layout and a cool take on the challenge :) Fantastic :) Thanks so much for playing along with us at Lasting Memories and being such a great GD for us last month too :)
    Tina
    LMDT

    SvaraRadera
  7. Your take on this challenge is simply wonderful! I love your sentiment and of course your work is stunning. Great job!

    SvaraRadera