fredag 6 november 2015

Citrus Twist Kits - Sunday Sketch with Michelle

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag fortsätter att leka med CTK October Main och Add On kit och det med deras "Sunday Sketch" för den här veckan.

Det blev ett ovanligt färgval för mig på grund av pappren men även fotots färger fick styra..
Färgen är LILA!!
 Spännande att gå utanför sina vanliga ramar ibland :)


Alltså, det är svårt att få bra ljus att fota i nu dessa grå dagar och om det dessutom blir eftermiddag..
men ni får ha överseende med det :)
Använde en svagt lita distress dyna på en plastförpackning och sprayade lite vatten för att trycka på mitt CS för att få en bakgrund.

Skissen jag tolkat..

Nov. 1 Sunday Sketch




Texten "what a day" är rub on's från Add On  kitet.
Fotot är från nu i sommar då Astrid fick tälta ute på gården med storasyster Beatrice.
Det var stor förväntan kan jag lova därför fick just "FÖRVÄNTAN" bli titeln.
Fick lov att göra egna prickar till Å och Ö med en hål stans och ett Q ur Thickers alfabetet :)
Det är ju lite dåligt med våra svenska bokstäver i förpackningarna ;)
Oftast brukar det finnas några extra punkter men inte just i den här sorten då.

Ja det var vad jag hade att erbjuda just nu iallafall :)

Tack för idag och ha en härlig fredag kväll och helg!!

Kram Anna :)




2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med lila, är inte heller min färg precis, men så bra ihop med gult och guldtexten, så läckert! Och vilken fin skiss som du tolkat så bra. Jag har just börjat fundera på lila eftersom White...with 1 har den färgen denna månaden, är inte riktigt säker på om jag ger mig på den, men det kan ju du!!!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var lite roligt att välja att jobba med det jag inte gör vanligtvis :-) Ja men gör en lila LO du med :-) Testa!! Du fixar det säkert galant! Kram

      Radera