tisdag 8 september 2015

En Liten Butiks September månads tävling

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till månadens tävling hos En Liten Butik.
Dom har gett oss en jättefin skiss att inspireras av.
Jag valde att göra ett kort i GRÖNT!!!
Det är redan postat och på väg till sin mottagare... :)


Det här och lite till är materialet jag använt :)
Hade riktig roligt med alla garner och färger .....


Det färdiga kortet lite mer uppställt och fint.....



En underbar Die cut som jag stansat ut själv med en die och min cuttlecug.

Här är den fin fina skissen....



Ja det var vad jag hade att bjuda på idag!

Hoppas dagen varit bra!!

Tack för titten snälla du!

Kram Anna :)


7 kommentarer:

  1. Vilket hjärtligt kort och en så bra tolkning av skissen! Vad fint foto också där du visar vad du använt. Visst är grönt en härlig färg! Jag, som inte har någon maskin trodde inte det fanns dies med sådana fina texter. Kanske skall kolla begagnat. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad GLAD jag blir att du gillar det!!! Men det är ju GRÖNT så då går det hem hos dig ;) Ja titta på begagnat eller så stansar jag några och skickar, men det är ju tråkigt att ha "lovely" på ALLA layouter också kanske , haha :) Men du som kan med datorer kanväl se dig om efter en begagnad Silouette Cameo nu för dom kommer ju med en ny så säkert vill någon sälja sin Cameo och köpa en Curio... Kram Anna :)

      Radera
    2. Jag har ju haft en Silouette när de precis kommit och den höll på att göra mig galen så jag sålde den för några år sedan för 500 kr. Jag vill ha en enkel....... Om lovely finns så bör det väl finnas fler texter antar jag, får kolla detta när jag har tid, haha (stressad pensionär)!

      Radera
  2. How do you think up such creative ideas? That looks FABULOUS!!!! I adore those circles and the thread and the way you've stitched the word. Just AMAZING:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Lizzy!!! SO do I think each and everytime I visit your blog :-) Hugs Anna:-)

      Radera
  3. Svar
    1. Thanks so much dear Lynette!!! :) Hugs Anna :)

      Radera