söndag 16 augusti 2015

Challenge YOUrself - Keep Calm &...

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har roat mig med att göra en layout till Challenge YOUrself utmaningen för augusti.


Jag har använt mitt CTK July main kit.
 Fotot är från när jag precis fått mitt allra första kit på posten :)
Det var kärlek vid första ögonkastet <3


Jag hittade en härlig skiss hos CTK så jag använde den som utgångspunkt tillsammans med Challenge YOUrself utmaningen som du ser här ovanför.




I vanlig ordning har jag stänkt lite med ColorBloom Spray och sytt några sömmar med min symaskin också.

Det var allt för nu. 
Jag kanske återkommer senare idag annars imorgon med nya grejer :)
På återseende hursomhelst :)

Tack för att du tittade in hos mig !!

Ha en bra dag!!

Kram Anna :)




23 kommentarer:

  1. GIGGLE....this one made me laugh....that PHOTO! It's exactly what I want to do when I get a scrappy parcel! What a beautiful page you've made! I did mine at camp......Next is to photograph and upload all TWENTY TWO pages that I managed to do!!! Heehee!! I LOOOOOOOVED it:) Really had a great time. Am utterly exhausted & have a busy busy week ahead. But it was worth every minute!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I am so glad to hear you giggled :-) lol!! We are pretty the same we scrappy peeps :-) WOW!! 22!! Well done my friend:-) Love to se them later on :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  2. Fabulous design Anna! I love your style! All the bits and pieces and the way you cut your photo... 👌👌 Thanks for joining us at Challenge YOUrself :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!! Thanks Lynn :-) You make me really happy! Hugs Anna :-)

      Radera
  3. This is amazing, Anna! I absolutely love your wonderful layout and the title, too. The photo of YOU is awesome! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so sweet Sharon!! Thanks so much:-) Hugs Anna :-)

      Radera
  4. Fantastiskt fin, dom där trädekorationerna tycker jag är svåra, men här passar dom ju perfekt. Du får till det du! Ganska kul för jag har precis gjort klart den utmaningen och tänkte bara titta in till dig innan jag lämnar datorn ett tag. Som vanligt tycker jag att din är mycket finare än min! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gulliga Du♡ Du värmer mitt scrap hjärta massor!!! Åååå då måste jag genast in och se vad du gjort. Faktum är att jag känner så allt som oftast när jag ser dina fantastiskt fina LO!!! Kram på dig ♡

      Radera
  5. This is fabulous and I love everything about it! This is truly a scrappers dream and you captured it perfectly! Thanks for joining in with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!!! Thank you so much Tracy you are so kind♡ Hugs Anna :-)

      Radera
  6. This is so pretty and fun. Great idea to split the photo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Susanne :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  7. I love your page!! So many amazing details!! Thank you for joingin with us at Challenge YOURself!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Taru!!!You are so kind:-)
      Hugs Anna :-)

      Radera
  8. Härligt fin LO med fin design och sobra färger. Jättesnyggt! Som alltid många fina detaljer. Bra jobbat! Tack för att du är med och tävlar med oss på Challenge YOUrself. Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll Åsa! Tack så jättemycket, det värmer ♡ Kram Anna :-)

      Radera
  9. I feel like that when I get happy mail from Paper Issues! Love the clean lines and softer tones and all that stitching-=awesome! Kate (CY)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I think we all feel the same :-) Thanks for your nice words :-) Make me happy :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Hi Anna, First - I LOVE your picture - your face shows your happiness! Your layout is great - and I also love the way you mixed the fonts and colors in your title! Super embellishments too! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Sherri!!! You made my whole day ♡ Hugs Anna :-)

      Radera
  12. Love the layout! The way you have cut the photo up is brilliant, and such a great topic to scrap too. Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks a lot!!! You make me so happy!! Hugs Anna :-)

      Radera