fredag 26 juni 2015

Veckans Skiss #69

Hej!

För ovanlighetens skull har jag gjort ett kort till Veckans Skiss !!!
Jag har gått och funderat hur jag skulle lösa skissen och fick många infallsvinklar från det härliga DT- teamet. Sen såg jag ett stickers ark till mitt Bella blvd kit "Color Chaos" och lade märke till en spillbit faktiskt och då dök den här ide'n upp...


Jag monterade det hela på det här härligt turkosrandiga pappret som också kommer från Bella kitet.
Hittade en flair- button som jag haft länge som passade perfekt nu :) KUL!!
Lite turkos sytråd bakom den....
Två text stickers från kitet fick också vara med.


En svart "matta" och en vit kortbas som fick sina hörn rundade med min hörn punch  - KLAR!!

Här är den läckra men för mig lite kluriga skissen :)

Veckans skiss:

Tack för härlig inspiration från er på Veckans Skiss!!!

Tack också till dig som kikade in hos mig idag :)

Ha en bra dag och en härlig helg!!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Perfekt!!! och det är så fint med turkost.
    Jag går också omkring (du vet ju hur det är) och klurar på att lösa den här skissen med ett kort. Vi får se vad det blir :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! TACK!!! Det behövde jag nu!!! ♡ Spännande att se din tolkning :-) Super snyggt är jag säker på. ... Kram :-)

      Radera
  2. Så vackert och fräscht kort, det gjorde du rätt i som gjorde ett sådant efter den skissen, passar såå bra och sytråden (är vi nördar där?) gör det perfekt! Tack för tolkningen till VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!!! :-) Ja vi är kanske lite sytråds nördar du och jag :-) Men det gör så mycket tycker jag. .. Tack snälla rara du!!! Det värmer verkligen att höra dina ord ♡ kram

      Radera
  3. Snyggt och stilrent! Gillar verkligen färgerna! Kul att du bidrar med ett kort denna vecka. tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa :-) Liiiiite variation ibland då :-) kram

      Radera