tisdag 16 juni 2015

Scrap och Ting - Månadstävling

Hej!

Jag högg genast in på Scrap och Tings härliga Bingo bricka för den här månaden.
Den hade en rad som var väldigt passande för det jag hade tänkt göra som en liten symbolisk avskeds present till Astrids fröknar på "skolan" som hon kallar sin förskola :)
Hon ska flytta till en annan avdelning nu när hon blivit hela fyra år, tur för mamman att lillebror blir kvar så det inte blir så definitivt :)

Här är Bingo brickan...


Jag följde mittenraden - lodrätt : tags - prickar - knappar


Tror ni ser dom olika delarna rätt bra :)


Jag har gjort en "dragspels" vikning längst upp på påsen så det blir nästan som en solfjäder.


En knapp!! Och en passande stämplad text till våra underbara fröknar. ( På ett prickigt papper )


En dekorerad TAG!! som jag skrivit lite till varje fröken bakpå.


Får väl hoppas att dom uppskattar sina små påsar med lite smått och gott i.... :)

Papper från "Best of  Pebbles" , Doiley från Artemio och Fjärilar från Prima Marketing tror jag... allt köpt hos bästa butiken Scrap och Ting :)
Påsarna är lunch påsar jag köpt för många år sedan i USA.

Häng på med lite BINGO ni också :)

Ha det så gott där ni är!!

Tack för att du tog dig tid att kika in hos mig idag :)

Kram Anna :)




6 kommentarer:

  1. Men åh så himmelens fina dom blev *hjärtögon*!! Jag tänker vara helt ärlig och säga att jag kapar den idén rakt av! ;) :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig och snäll! Varsågod, bara att ta för sig!Trevligt om jag får ge tillbaka till dig någonting av inspiration :-) kram

      Radera
  2. Jättesnyggt Anna! De fröknarna blir nog väldigt glada!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir :-) Tack Åsa! Ja dom blev glada faktiskt :-) kram :-)

      Radera
  3. Whhaaaaa!! Bland det vackraste jag har sett! Såå läckert. Såå fint. Lyckliga fröknar! Duktiga Du <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söööta snääälla Du♡♡♡ Tack! Det värmer :-)

      Radera