onsdag 18 mars 2015

My Story - Scraphuset mars tävling

Hej!

Scraphuset har en färgutmaning just nu du hittar den HÄR. Du ska använda dig utav färgerna vit, rosa, turkos och silver.
Slutdatum är den 21/3 så du hinner hänga på om du vill :)

Jag plockade fram två favorit block och körde igång.....


Det är Pebbles "homemade" och Studio Calico  "Brighton Pier". Har också använt några overlays  och vellum rutor.


Titel kommer ifrån chipboard arket "openbook" . Enamel dots från Panduro.


Pilen kommer ifrån ett annat chipboard ark "notes & things" . Jag målade lite silverglitter färg på den gula randen så den skulle passa ännu bättre :)


Jag grundade mitt CS med färger från Martha Stewart som jag hade turen att vinna här om veckan hos Hobbyworld, KUL!! Dom passade helt perfekt nu i färgerna :)

Vem den söta flickan är ??
JAG faktiskt :)

Vet tyvärr inte vilket år det är taget... måste kolla med mamma :)
Jag tyckte mycket om blommor redan då så dom hittade mig ofta såhär mitt bland alla vackra sommar blommor.

Tack snälla Du för att du tittade in hos mig idag!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Snygg LO med söt liten tjej. Jag tycker att turkos är en svår färg... jag vet liksom inte om det är blått eller grönt eller turkost :) Du har fått i hop alla färger jättebra tycker jag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du:-) Det har du rätt i men det är väl som med allt en tolknings fråga... Turkos är ju en blandning av gröna och blå toner så det är nog en bred färg :-) kram

      Radera
  2. Förstod att det var du men ser en liten Astrid :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :-) ja hon är nog lite lik sin mor :-) kram

      Radera
  3. Kanonfint, gillar dessa färger, så fint att du färgat in chipboardtexten, för det har du väl? Så söta foto, visst är det roligt att använda gamla bilder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Du! Ja det är fina färger! Nä texten är så färdig på ett ark. Klicka på openbook länken så ser du det hela :-) Ja det är roligt att ge dom gamla fotona en plats och historia. Glad att du är på banan igen :-) KRAM

      Radera